Продам Машина для производства кирпича без сушилки в Кашане



Машина для производства кирпича без сушилки
Старая цена
55 000 (-10%)
Цена со скидкой
49 500
В наличии
Кашан (Иран)
Состояние: Новый
Контакты
poyesh_282
Hamgam Sanat omid

00989133280238
00989907822795

hamgams

Hamgam Sanat

Иран, Esfahan, Кашан, Doulatabad I ndus т риал Площадь Km9 Е sfahan / Ира п


Детальное описание

ظرفیت تولید 2500 یا 4000 در ساعت.


1. اول از همه ، مواد استخراج شده من در محل تولید گیاهان انتخاب شده است. در این سیستم ، مواد موجود شامل: (شیل نفت ، خاک ، خاک رس ، شومینه ، پلاستیک ، شن و ماسه ، خاکستر بادی ، ...)

2. مواد معدني بايد در يك انبار در كارخانه نگهداري شود و با استفاده از توليد داخل خطي در مراحل ساخت توليدات دروازه وظیفه فیدر جعبه انتقال و تأمین مواد اولیه به خط تولید است.

3. انتقال مواد اولیه از فیدر جعبه به آسیاب های نصب شده توسط نوار نقاله متعادل کننده. کار آسیاب ها خرد کردن مواد اولیه با اندازه ذرات 0 تا 20 میلی متر است. این کیت دارای تیغه های فولادی و صفحات ضد سایش است که باعث ترک خوردن مواد اولیه و آماده سازی خاک می شود.

4- اگر بذر یا ریشه گیاه در خاک یا مواد لازم وجود دارد ، اگر کیت و شیکر پاک کننده سنگ استنیده کنگ استنیده شود در کیت پاک کننده سنگ ، هر سنگی که باعث ایجاد نیترات در محصول نهایی می شود ، از خاک خارج می شود. در کیت لرزش ، همه ریشه ها و دانه های ماده تنظیم تنظیم می شوند ، این کیت از ایجاد کنده در ماده الولی بش دونام اگر از خاک رس استفاده کنید ؛ سیستم شیل به هیچ رطوبت اضافه شده ای نیاز ندارد و به طور طبیعی از خاک مرطوب استفاده می کند. این رطوبت بین 5 تا 3 درصد خاک طبیعی است.

اگر از ماده دیگری استفاده کنید و در این مرحله نیاز به افزودن رطودن رطوبت دارید ، با استعداد اووامامامام

5. در این قسمت مواد اولیه توسط نوار نقاله به مخزن بزرگی با ظرفیت 50 تن منتقل می شود ، هر مخزن بنا به نیاز محصول پر می شود. این مخازن باعث همگن سازی رطوبت ماده اولیه و تولید باکتریهای مفید برای تخمیر ماده اولیه می شود. این سیستم دلیل برای بهبود کیفیت محصول نهایی ، به ویژه آجر ، و همچنین ایجاد یک آجر محاسباتی و بهینه سازی مصرف انرژی است. اگر دوست دارید ، این خط بسته به محصول نهایی ، می تواند حداکثر 10 محصول مختلف داشته باشد.

6. در این بخش ، مواد اولیه به طور خودکار به مخزن 10 تن منتقل می شوند و سپس توسط دستگاه تغذیه کننده در این مرحله به فشار هیدرولیک خشک منتقل می شوند ، هر اپراتور مطبوعات می تواند مواد مورد نیاز خود را با یکدیگر ترکیب کند و محصول خود را انتخاب کند. مطبوعات او تمام این مراحل به صورت خودکار انجام می شود ، ارتفاع خاک در این مخازن به طور خودکار انجام می شود و به آرامی انجام می شود

7. در این مرحله ، مواد اولیه به طور خودکار تزریق می شود. ظرفیت هر پرس به نوع تولید و مواد اولیه بستگی دارد ، در حالی که ظرفیت آجر دیگر از 1500 تا 7000 آجر در ساعت است.

در این سیستم فقط یک نفر به عنوان اپراتور برای هر پرس کافی است و پس از انتقال آجرها توسط لیفتراک یا واگن نیازی به افزودن رطوبت ندارد. پس از تولید در سیستم اتوماتیک ، آجر خام با ریل مخصوص به کوره منتقل می شود. امکان استفاده از تونل ، غلتک یا کوره شاتل وجود دارد که هومگام صنعت سپاهان ساخت و مشاوره در مورد همه این کوره ها است.

8 مشاوره در مورد تولید ، شکل و اندازه آجرهای تولید شده برای مشتریان در این شرکت رایگان است.

9. مزیت این سیستم عدم حرکت آجر به داخل خشک کن در این سیستم است و دلیل این امر میزان کم رطوبت ماده اولیه است و این یکی از دلایل کم هزینه بودن و صرفه اقتصادی این سیستم در مقایسه با خط تولید اکسترودر است. 28٪ آب و همین سیستم.

محدودیت های سیستم: در این سیستم طول و عرض آجرها نباید از 30 سانتی متر و از ارتفاع 8 سانتی متر بیشتر باشد.

ویژگی : 4 طرف آجر کاملا صاف است و می توانیم از آنها روی روکش ساختمان و داخل ساختمان استفاده کنیم و در داخل ساختمان می توان نام مشتری ، شماره تلفن و آرم مشتری را روی آجر حک کرد

 این دلیل تبلیغات ویژه شرکت تولیدی پس از تولید است ، سیستم بسته بندی به 2 روش انجام می شود:

1. بسته بندی کارتن به رنگ ، اندازه و انقباض بستگی دارد.

2. упаковка на поддонах производится на раздельном поддоне, позволяющем укладывать кирпич до 1,5 метра .

Купить Машина для производства кирпича без сушилки в Кашане по цене 55 000 €

Создано 21.10.2020 Изменено 21.10.2020

Станок для кирпича

Интересные статьи партнеров

Вы недавно смотрели